Zevende nieuwsbrief Stichting Wifi

Voor u ligt onze zevende nieuwsbrief!

De afgelopen periode is er veel gebeurt:

In het afgelopen najaar is Stichting Wifi in contact gekomen met het Sports and Businessproject "One million hockeylegs" in India. Iniatief en promotoren hiervan zijn de oud tophockeyers Florisjan Bovenlander en Rob van Nes. (www.onemillionhockeylegs.com). In November zijn wij uitgenodigd voor een filmavond met partners van 1MHL. Op deze avond hebben we de Ambassadeur van India mogen vertellen over het werk van Stichting Wifi. Hoe mooi om nu te kunnen vertellen dat de wezen van het Weeshuis van Pastor Daniel in India vanaf 16 januari elke week hockeytraining gaan krijgen van een oud internationaal uit India.

Nog bijzonderder.......In de week na deze filmavond kregen we te horen dat de bouwvergunning voor de bouw van het weeshuis in Dharmapuri goedgekeurd is. Afgelopen week hebben we de officiele documenten gekregen. De bouw van de fundering en eerste verdieping zal in Januari van start gaan (www.stichtingwifi.nl/projecten ). (Na de regentijd; zie foto's op facebook www.facebook.com/stichtingwifi )

Yes, De bouw van het weeshuis in Dharmapuri gaat starten; iedereen onwijs bedankt.

Charlie:

Een aantal weken geleden hebben we een noodoproep gedaan omtrent de lichamelijke situatie van Charlie. Charlie is een belangrijke spil in het werk in India en een belangrijke stabiele factor voor de kinderen van het Wifi huis. Charlie was verlamd aan beide benen door ernstige vaat problemen. Een spoedoperatie was nodig om hem te redden. Voor deze operatie was € 5000,-- nodig. Binnen 24 uur na onze noodoproep was er € 6700,-- binnen. Alle donateurs enorm bedankt. En inderdaad " was" verlamd....Charlie was drie dagen later ( 3 nov.) in het ziekenhuis in Bangalore. Na vele onderzoeken en een operatie is hij nu weer terug in Dharmapuri, waar hij nu weer verder op krachten kan komen. Door middel van de medicijnen gaat het steeds beter met hem. We houden jullie op de hoogte hoe het herstel van Charlie verder verloopt.

Afgelopen tijd hebben we vaker de vraag gehad, wat er tot nu toe met het geld is gedaan? Door op de Donatiemeter te klikken komt er een matrix te voorschijn waarop te zien is waaraan het geld is besteed en wanneer. Een groot deel van de donatiemeter is dus al ten goede gekomen aan de doelgroepen in India. Check onze donatie meter op de website! We zijn DANKBAAR voor alle prachtige giften.

In de afgelopen periode is het nog gemakelijker gemaakt om op de website te doneren via iDEAL.  (www.stichtingwifi.nl/doneren)

De eerste nieuwsbrieven gemist? www.stichtingwifi.nl/nieuwsbrieven